Ampunkan dosa ku





kredit to :wacanaku2009.blogspot.com



A:sukahati aku lah nak pakai tudung ke tak, Hak aku ! kubur masing2 kan. X ckup ke aku dah wat baik selama ni ?

B:memang lah hak kau saudari.memang kubur asing2.. tapi ko x pikir hak aku yang senang2 terima dosa FREE daripada kau.wat baik belum tentu amalan kau diterima akhirat kelak.

A:what ever !

B:aku dah laksanakan apa yang patut aku laksana.terserahlah antara kau dengan Allah.aku pun bukan baik sangat sampai kene tahap ulama nk tegur kau..tp inilah syariat islam :)

A:lalalala~~~

p/s : 

1)memakai tudung tidak wajib. tapi menutup aurat WAJIB
2)Percayalah pada pandangan lelaki , wanita lagi cantik molek 
kalau bertudung.Kalau rasa x menarik jugak, pada pandangan Allah s.w.t pn jadi.
3)Kalau pikir pakai tudung panas, pikirkanlah azab neraka yang lagi panas untuk orang yang mendedahkan auratnya dengan sengaja 
4)kalau pikir x pakai tudung ni mengikut fesyen terkini.. kat akhirat nanti pasti ke anda mengikut fesyen terkini ?
5)Pakai tudung pun biarlah betul, ni pakai tdung.. tapi aurat lain x jage seperti memakai pakaian ketat. Isy3...Jangan salahkan lelaki kalau mereka memandang anda sampai tembus2..


ERMMM. sy sekadar menyampaikan je. terserahlah kt diri masing.heheh

Facebook Twitter RSS