Travelog:Reunion Kencang Crewz KMJ

Asalamualaikum dan salam sejahtera..

Permulaan kepada entry ni adalah , aku teringat kata2 seorang sahabat ni :

"Kalau kita berkawan dengan seseorang dalam masa yang singkat , mesti kita hargai segala kenangan bersama mereka berbanding dengan bersama sahabat dalam tempoh yang lama"

Bagi aku benda tu betul sebab payah nk jumpa sahabat baik di matrikulasi yang selama 9 bulan berbanding dengan sahabat ketika daripada form 1 hingga ke form 5..

Hahahaha... dah dua hari berturut2 aku bersama sahabat baik aku di Kolej Matrikulasi Johor. Mereka adalah Afzal Asyraf, Fadzrien , Hamk.Pertemuan ni x dirancang sebenarnya.. hohoh. Jumpa mereka yang kencang2 ni..Mereka pulak semakin hensem dan bergaya sekarang.. Memang teringat kenangan semasa bersama mereka.Kini, semuanya membawa haluan masing2..sedih aku

Kitaorang lepak2 dekat bazar karat,CS,Danga City Mall. Je. adelah beberapa keping gmbar di ambil oleh en.faz..

Hahah.. ini encik hakim yang ajar men memanah.kehkeh. best ooo.. 1 kepuasan

tngok tu dia gaya2 seorang pemanah tepat.hehe

Gaya x penting, yang penting sasaran !. kehkeh

Okeyhlahhh.. x bnyk sangat aku tersasar.kita aply pelajaran fizik:accuracy and consisten. hohoh

Tengoklah gaya seorang kencang bermain snooker.heee

pehhh.. korang nak tahu. yang paling hebat main snooker ni adalah. En Afzal asyraf. Dier aply fizik : Momentum, angle. hahaa

aku pun terjebak sekali.isk3..

Kalau memanah..rahsia dier, kalau kita tarik busur tu.kene tarik nafas dan lepaskan. baru target kene.aku rase memanah ni sesuai dengan jiwa aku.kalau orang tnye sukan ape yg sesuai ngn aku. aku akan jawab memanah.hehehe

Jumpa balik je.Afzal dah pandai dah buat kek. good job acap. sedap

tapi geng ni x ckup orang dengan ketiadaan iwan , afiq ,arip and ahmad fathi.wuuuuu

anyway, best jumpa korang semua.. insya allah. ade peluang kita berjumpa lagi

sekian,
terima kasih :D

Facebook Twitter RSS